პროექტის სახელწოდება: ნეკრესი–კულტურის უძველესი კერა.
პროექტის მთავარი იდეა: პროექტის დაგეგმისა და განხორციელების იდეა განაპირობა მოსწავლეთა ინტერესმა მეტი შეეტყოთ ქრისტიანობის ერთ ერთი უძველესი ძეგლის–ნეკრესის შესახებ.
პროექტის აქტუალობა. ნეკრესი არ არის მხოლოთ სამონასტრო კომპლექსი. მისი მნიშვნელობა, როგორც კულტურის ძეგლის გაცილებით დიდია. მოსწავლეები ნეკრესს გაიცნობენ რიგორც უძველეს ქალაქ–ნელქარისს. აგრეთვე როგორც საგანმანათლებლო კულტუსის უძველეს კერას.
პროექტის მიზნები:პროექტზე მუშაობისას ყურადღება გამახვილებული იქნება ნეკრესის, როგორც უძველესი ქალაქის,საგანმანათლებლო კერისა და სამონასტრო კონპლექსის მიმართ. ამ პროექტის განხორციელება მოსწ. დაეხმარებათ გამოიმუშაონ კვლევა–ძიებისთვის საჭირო უნარ ჩვევები.შეძლონ ისტორიული წუაროებზე დაყრდნიბით საჯუკუთარი აზრის გამოხატვა და არგუმენტირებული მსჯელობა.
მიღებული ცოდნა გასაგებად და საინტერესოდ წარმოადგინონ თანამედროვე ტექნოლოგიების გამუყენებით.
მონაწილეთა ასაკი 16–17 წელი.
ვადები და ხანგძლივობა 5დღე.
მოსალოდნელი შედეგები: მოსწ. მათთვის საინტერესო ინფორმაციის შეგროვების პროცესში უკეთესად დაეუფლებიან თანამედროვე ტექნოლოგიებს. პროექტი მათში გააღვიძებს უფრო მეტ ინტერესსა და სიყვარულს საკუთარი ქვეყნის მიმართ.
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები: 9 მოსწავლე. კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი, წიგნები, სამუშაო რვეული, კალამი, დაფა ,ცარცი.
პროექტის მსვლელობა. 1აქტივობა
მასწავლებელი გამოწვევის მიზნით მოკლეთ საუბრობს ნეკრესის, როგორც კულტურის უძველესი ძეგლის შესახებ.შემდეგ მოსწავლეებს სთავაზობს დასვან კითხვები, რომელიც დაებადათ მინი ლიქციის მოსმენის შემდეგ. მასწ. კითხვებს წერს დაფაზე. მოსწ.ირჩევენ ერთ ერთ კითხვას რომელიც ყველაზე მეტად გამოხატავს მოსწავლეთა საერთო ინტერესს და ამ კითხვის გათვალისწინებით იგეგმიბა პროექტი.
2აქტივობა. კლასი იყოფა 3ჯბუფად და ირჩევენ პასუხის მგებელ პირს. თვითოეულ ჯგუფს ეძლევა შესაბამისი დავალება.
1ჯგუფი შეაგროვებს ინფორმაციას ნეკრესის,როგორც სამონასტრო კომპლექსის შესახებ.
2ჯგუფი შეაგროვებ ინფორმაციას ნეკრესში სხვა და სხვა დროს არსებული განათლების კერების შესახებ.
3ჯგუფი შეაგროვებს ინფორმაციას ნეკრესის როგორც უძველესი ქალაქის შესახებ.
ჯგუფის პასუხის მგებებელ პირს მთელი პროექტის მსვლელობისას უშუალო ურთიერთობა ექნება მასწ. ამით მასწავლებელს ყოველთვის ეცოდინება რა ხდება ჯგუფებში. რა უჭირთ, რასთან დაკავშირებით შეაგროვეს საჭირო ინფორმაცია და ა. შ.
3აქტივობა. მასწავლებელი ჯგუფის მუშაობაზე პასუხისმგებელ მოსწავლეებს აძლევს დავალებას. იმისათვის რომ მათ მიერ შებროვებული ინფორმაცია უფრო საინტერესოდ იყოს წარმოდგენილი ჯგუფთან ერთად მოამზადონ პრეზენტაცია Power Point-ში.
პრეზენტაციას თან დართული უნდა ჰქონდეს საჭირო ფოტო მასალა.
5აქტივიბა. ხდება პროექტის წარდგენა–პრეზენტაცია. თვითოეული ჯგუფი თავის დავალებას წარმოადგენს პროგრამა: Pover Point-ის დახმარებით
4აქტივობა. მასწავლებელი აღნიშნავს თუ რამდენათ სრულყოფილად განხორციელდა არსებული პროექტი. აღნიშნავს აგრეთვე მგზავსი პროექტების როლს მოსწავლის აღზრდა–განვითარებაში.
საგნებთან,საბნობრივ ჯგუფთან კავშირი. რელიგია. გეოგრაფია.
პროექტის ხელმძღვანელი: მ.ხაბარაშვილი
პროექტის ვებ გვექდი/ბლოგი:
Comments
Post a Comment